Koko päivä Lintsillä
Nyt voisin hetkisen esittää, että tällaista tämä on. Että pitää viedä lasta vielä neljännen kerran kesässä johonkin huvipuistoon. Mutta sitten on myönnettävä, että minä kyllä tykkään tästä itse ihan hirveästi, eikä yhtään haittaa, että olemme käyneet Lintsillä jo kahdesti (touko– ja kesäkuussa) ja kerran Särkänniemessä. Ainoa harmi on, että Lintsi-kaverini on vasta reilut 120 cm pitkä, joten […]