Chilli päivä
Heipsan! Melkein tuli blogihiljaisuus tälle päivää mutta sain, kun sainkin itsestäni puristettua vielä postauksen tämän päivän puolella. Käytiin äsken juoksemassa pimeässä Helsingin illassa viiden kilometrin lenkki ja täytyy sanoa, että olo on kuin uudestisyntyneellä. Niin hyvää se teki! Tällä viikolla on tullut käytyä ulkonakin pari kertaa, eli huonot yöunet kera alkoholin ja sitten siihen päälle […]