Raidallinen
Huomenta! Uusi viikko ja uudet kujeet, onneksi olokin on jo parempi mitä se vielä loppuviikosta olikaan. Eilen oli aivan ihana sää ja pitkästä aikaa sai nauttia auringon lämmöstä. Aivan täydellinen päivä Ravintolapäivälle. Tämä oli itseasiassa omalla kohdallani ihka ensimmäinen kerta kyseisillä ”festareilla” vai miksikä niitä nyt voi nimittääkään. Kierreltiin Lotan kanssa Ruttopuistossa ja Kampin huudeilla, […]