Sunday walk
Sunnuntaina mua alkoi jo hieman ahdistaa neljän päivän kotona löhöily, päätä särki ja tuntui, että pakko päästä raittiiseen ilmaan. Ihan kamalaa liikkuvalle ihmiselle tällainen kotona jurnuttaminen, alkaa jo vähän olemaan ikävä lenkkipolulle ja salillekin… Yhyy. Näistä ei kuitenkaan parane unelmoida vielä ainakaan tällä viikolla. 🙁 Kamera lähti kävelylle mukaan ja poikaystävä nappasi muutaman asukuvan värikkäästä (?!) […]