Iltabalaa
Moikka! Mulla on rytmit ihan sekaisin. Heräsin tänään kuudelta ja nukuin viime yönä ehkä viisi tuntia nähden ihan karseita painajaisia ja heräillen jatkuvasti. Eli käytännössä todella minimaalisilla unilla mentiin. Töiden jälkeen nukuin taas parin tunnin päikkärit, joiden jälkeen skarppasin salille ja nyt. Noh mites, kun ei väsytä? Huomenna on kahdeksalta töitä ja jotain tässä pitäisi […]