Kuulumisia ja Fintotoa

Kuulumisia ja Fintotoa

Huomenta, ja ihanaa naistenpäivää! Viikonloppu jälleen edessä. Nämä viikot ryntäävät sellaista vauhtia, että mietin mitä tämä kertoo elämästäni? Huhhuh, vastahan oli perjantai. Mulla on ollut nyt pari vapaapäivää ja olenkin kierrellyt eri blogitilaisuuksissa ja nähnyt ystäviä. Viikkovapaat ovat omalla tavallaan aika mieluisia, voi tehdä sellaisia arkisiakin juttuja, jotka viikonloppuisin jäisivät tekemättä. Eilen kävin Namussa Fintoton lanseeraustilaisuudessa, […]