Perjantai!
Huomenta! Heräsin siksi tänään hieman aikaisemmin, että ehdin postailemaan. Musta tuntuu, että pari viime päivää ovat taas olleet sellaisia, että olen tyyliin juossut paikasta toiseen. Lisäksi aikaiset aamuvuorot (7.30) ovat sekoittaneet meikäläisen pakkaa, rytmit menee ihan nurin kurin jos siinä välissä sitten on myöhäisempiäkin aamuja. Eilen oli oikeaa hemmottelua, ei mentykään ulos syömään jne. vaan […]