Shoppari
Voitin joku aika sitten töistä arvonnasta uusimman Cityshopparinmobiiliversion. Mulla on ollut jo useampana vuonna kyseinen etukortti, tosin ei vielä kertaakaan tuota mobiiliversiota mikä on ehkä vielä korttia kätevämpi. Mua kiinnostavat tuolla saatavat edut etenkin kahviloista, ravintoloista, kauneushoitoloista ja eri liikkeistä. Kortti on tosi hyödyllinen ainakin meille kaupungissa asuville. 🙂 Tässä etuja, jotka itseäni kiinnostavat: – Vero […]