JA!
Sori, että meni näin myöhäiseksi tämä ”julkistus” mutta ollut tässä monenmoista puuhaa. Paljon oli osallistujia ja mikä parasta, postaus- ideoita! Kiitos niistä, mulla onkin siinä kivasti hommaa lähteä toteuttamaan teidän toiveita. 🙂 Tällä kertaa arvonnan voiton vei nimimerkki Tuuli (tu***********@***il.com), Onnea! Laitan sun meilin eteenpäin Björn Borg Footwearille, siispä tarkkailehan sähköpostiasi. 🙂 Kauniita unia! <3