Päivä kotivaimona
Olen vietellyt päivää täällä Espoossa toimien kotivaimona. Olen siivonnut, imuroinut, pessyt pari koneellista pyykkiä, tiskannut, käynyt kaupassa, tehnyt lounasta ja väsäsin Sakun lempparia, eli kinkkupiirakkaa. Resepti on hänen ”salainen” ylpeyden aiheensa, joten olihan se pakko testata onnistunko hommassa yhtä hyvin! 😉 Onnistuin kyllä kieltämättä ihan kiitettävästi, mies hymyili ja mussutti tyytyväisenä piirakkaa. Jaan reseptin teillekin […]