Pirtelö piristää päivää

Pirtelö piristää päivää

Eilenkään ei oikein maistunut kunnon safka, joten vedin sitten lounaaksi/päivälliseksi tällaisen ”pirtelön”. Omistan sauvasekottimen, jolla sitten laitan aineosat sekaisin. En kuitenkaan tykkää murskata niitä ihan täysin sellaiseksi juotavaksi vaan mieluummin syön lusikalla ns. rahkapirtelöä, jossa on niitä sattumia. Omput ripottelin annoksen päälle lopuksi. Tänään olo on jo parempi ja lämpöäkään ei ole.  Ehkä siellä Hullareillakin […]

On my way

Pörrö wanted

Mä haluaisin ”pörrötakin”. Olen koittanut pitää silmiä auki kaupungilla kaupoissa kierrellessä mutta enpäs ole moiseen törmännyt missään. Mieluiten haluaisin sellaisen hieman lyhyemmän mallin. Alla oleva Nellyn pörriskä on ehkä hieman liian pitkä omaan makuuni mutta tuollainen lyhyempänä. Väri saisi olla mieluiten juuri beige tai valkoinen. Vinkkejä mistä näitä voisi mahdollisesti löytää?? 🙂 Yllä oleva takki (täältä) Toivottavasti toivoa ei ole […]