Aamupalan lomassa
Aamukahvi, pari ruisleipää, omena ja läppäri. Näillä mennään tänä ”aamuna”, mulle tämä on vielä aamua. 🙂 Kohtapuolin treenailemaan jalkoja vielä ennen töitä. Surffailin tässä Boozt.com:issa katsellen mitä uutuuksia sinne on ilmaantunut. Mulla on jo ihan kivasti talvea varten hieman lämpöisempää neuletta sun muuta, vaan ne talvisaappaat ja talvitakki uupuvat. Olen kuitenkin todennut, että ostan sitten, kun sopiva […]