Kenkiä, taas
Selailin tässä aamukahvin lomassa yllättäen taas nettikauppoja ja mm. Spartoon verkkokauppaa. Pääosin siis kenkiä ja laukkuja. Edelleenkin mulla on talvibootsit ostamatta, joten pitää olla kokoajan valveilla. Vitsit, nyt mä tykkäänkin jo tästä syksy/talvipukeutumisesta! 🙂 Mulla on tuo Piecesin laukku sinapin värisenä, on ollut kyllä erittäin kestävä laukku ja erinomainen salikassi! 🙂 (Saappaat täältä, musta laukku täältä ja Piecesin suuri laukku täältä.) […]