Autumn

Autumn

Eilen oli niin nätti syyspäivä, että mä aloinkin ehkä hitusen jo tykkäämään tästä syksystä. No jos joku tässä syyspukeutumisessa on kivaa niin syystakit, niistä tykkään! Eniten pidän nahkatakeista ja army- takeista. Multa löytyy kyllä useampi syystakki; parkaa, nahkatakkia, mokkatakkia, armya ja tikkitakkia. Mutta kas kummaa, jotain mä vielä bongailin Bootzilta.   Armytakki täältä ja karvatakki täältä Biker täältä ja karvaliivi täältä. […]