Back in business
Hollaa! Takasin Heltsingissä. Olin siis muutaman päivän Hämeenlinnassa ja Tampereella rentoutumassa, aina kuitenkin kiva tulla takaisin kotiin- ja olihan tuota yhtä jo super ikävä! Pari vapaa päivää treeneistäkin, yhtä kevyttä kävelylenkkiä raskaana olevan kanssa lukuunottamatta. 🙂 Käytiin alkuviikosta Iineksen kanssa tutustumassa Fressi:ssä (sali), ja nyt sitten fundaillaankin otetaanko sieltä kortit itsellemme. Olen kuulunut Elixiaan jo varmaan neljä vuotta, joten […]