Aurinko armas
Nyt on se kesä! Parempaa ajoitusta ei olisi voinut toivoa, nimittäin lomallahan tässä ollaan. 🙂 Oltiin eilen Iineksen kanssa palvomassa aurinkoa naapurissamme, Lenininpuistossa. Ihanan viihtyisä pikkuruinen puisto, josta vain pieni matka kotiin pissille- ellei sitten harrasta puistopissailua… hihii. Tänäänkin tuli oltua mukavasti auringossa, Matinkylässä käytiin Sakun lähirannalla pelailemassa sulkkista. Ollaan jo pidempään puhuttu tenniksen aloittamisesta uutena harrastuksena, […]