Tervetuloa ihana arki!
Vapusta selvitty, huh. Itse suunnittelin rauhallista vappua mutta venyihän se ihan pikkutunneille saakka. Kotipippaloissa tuli piipahdettua ja sitten mentiin porukalla Bankkiin. Vannoin, etten menisi koko kemuihin mutta tottakaihan sitä sinne sitten päädyttiin. Hauskaa oli ennakkoluuloista huolimatta! Onneksi eilen kuitenkin skippasin kaikki Kaivaribileet sun muut ja otin vaan lepoa. Tänään olinkin jo aamulla virkkuna salilla, oli muuten aika […]