Rundilla
Lähdimme Sharonin kanssa perjantaina pienelle ”rundille”, eli toisinsanoen kiertämään eri tilaisuuksia. Aluksi suuntasimme Kämp Gallerian OnePiecen uuden Helsingin Pop-Up Storen pienimuotoisiin ”Bloggari avajaisiin”. Liikkessä oli mukavan pienehkö porukka bloggaajia, kuohuvaa ja pientä naposteltavaa. Myös OnePiecen perustaja, Thomas (joka on muuten aivan loistava tyyppi!) vietti kanssamme iltaa ihan pikkutunneille saakka. Saimme valita muutamista malleista mieleisemme haalarit, itse päädyin […]