Biksuja

Eksyin taas NELLYN sivuille surffailemaan, virhe. 🙂 
Bikinikausi lähenee ja tekisi mieli tilata muutamat biksut jo kesäksi. Lisäksi kohta on Pasificue- bileet Espoossa, jonne saatan eksyä. 
Bikineissä pidän paljon väreistä ja yllättäen eläinkuoseista, on kiva myös yhdistellä eri värisiä ylä- ja alaosia. Omistan entuudestaan jo useamman väriset ja malliset, mutta niitähän ei voi koskaan olla liikaa. Varsinkaan, kun ottaa huomioon Suomen ilmaston ja sen, kuinka usein niitä todella tarviikaan! 😉 Kesävaatteita on vaan niin kiva ostella!

Mitäs mieltä?
Lisää Nellyn biksuja löytyy TÄÄLTÄ!

P.S. Hiuksille tulee tapahtumaan jotain lähipäivinä. Ikävä entistä liukuvärjättyä tukkaani…
P.S.S Vielä ehdit tilaamaan Trendin tarjoushintaan!