Keskiviikon safkat
Mä varmaan kaivan verta nenästä näillä mun ruokapäiviksillä, kun ne kerta niin järkyttävää luettavaa ovat. Anteeksi sarkastisuus mutta se nyt vaan tulla tupsahti sammakkona suustani. Lupasin anyways tältä viikolta kirjoitella näitä ja pidän lupaukseni. Niin ja en muuten ole nähnyt keskiviikkonakaan nälkää vaikka moni niin täällä luulee. 🙂
Aamupala 9.00
* Kaksi ruisleipää kermajuustolla ja tomaatilla
* Maitokahvi
Lounas 11.30
* Salaatti Johto- cafessa.
Kanaa, ananasta, vuohenjuustoa, pestoa ja pohjalla hieman pastaa
+ ruisleipää palanen
Välipala töissä 16.00
* Puolikas purkki maustamatonta soija- jogurttia ja purkki ananasta
* Päälle cashew- pähkinöitä kourallinen
* Omena ja vihreä tee maidolla
Välipala 2. 19.00, töistä lähtiessä
* Loppu puolikas soija- jogua ja omena pilkottuna
(Ei kuvaa)
Välipala 3. 19.45 ennen salia
* Fastin ihan lemppari protsku- patukka
Treenien jälkeen n. 21.00
* Palautusjuoma
Kotona iltapala n. 22.00
* Puolikas tofu paistettuna ja 2 kananmunaa (vain toinen keltuainen).
* Päälle vähän raejuustoa.
* Omena
* Lisäksi jälleen vettä n. 2-3 litraa
* Treenasin noin tunnin verran, 20 min aerobista ja puolen tunnin salitreeni.
Siinä ne. Ja aiettä on perjantai- fiilis!
Toivottavasti sielläkin! 🙂





