Lomat mielessä…

Mulla on tänä kesänä ensimmäistä kertaa elämässäni palkalliset kesälomat, how cool is that! Heinäkuun alussa muutama viikko ja elokuun alkuun jää vielä yksi viikko. Aika kivasti sain ajoitettua vielä nuo lomat, ei haittaa ollenkaan vietellä niitä erissä. En tiennyt saavani noin paljon lomapäiviä vielä aikaisemmin keväällä, joten en oikeastaan ole varautunut sen suurempiin suunnitelmiin. Vasta viime päivinä olen alkanut miettimään lomien ohjelmaa. Elokuulle sainkin aika varman seuralaisen äkkilähtöön ulkomaille. Viikko esimerkiksi Kreikan tai Espanjan lämmössä passaa! Puitteilla ei ole sen suurempaa merkityistä kuin, että aurinko paistaa ja saan maata poolilla 24/7. 🙂 Heinäkuun lomille toivon niin HELLETTÄ tänne Suomeen!! Ja toki ne voisivat tulla jo hieman aikaisemminkin, vinkki Sää- Herralle vaan… 
Heinäkuun alussa olisi muuten ainakin Ruisrock ja Ilosaarirock…! Onko moni menossa?


Näistä tulee niiiin lomafiilis!

Lomia ootellessa!