Pirtelö piristää päivää
Eilenkään ei oikein maistunut kunnon safka, joten vedin sitten lounaaksi/päivälliseksi tällaisen ”pirtelön”. Omistan sauvasekottimen, jolla sitten laitan aineosat sekaisin. En kuitenkaan tykkää murskata niitä ihan täysin sellaiseksi juotavaksi vaan mieluummin syön lusikalla ns. rahkapirtelöä, jossa on niitä sattumia. Omput ripottelin annoksen päälle lopuksi.
Tänään olo on jo parempi ja lämpöäkään ei ole.
Ehkä siellä Hullareillakin on sitten käytävä, kohta ainakin kaupunkiin mars.
Ihanaa sunnuntaita!
