Platforms
Rakastan noita platform tennareita! Mulla oli tuollaiset beiget ala- asteella, harmi vaan, että ne ovat jo ajat sitten lentäneet roskikseen. 🙁 Olen nyt jo jonkun aikaa koittanut silmäillä tuollaisia valkoisia plattiksia joka puolelta. Converseina nuo olisivat ihan täydelliset mutta en haluaisi tilata niitä kuitenkaan toiselta puolelta maailmaa, tosin kai se on kohta pakko? Nellyllä on muutama varteenotettava malli, etenkin nuo Jeffreyn ovat aika mageet. Toisaalta nuo Vagabondin yksinkertaisetkin platformitkin toimisivat. Vinkatkaahan jostain hyvästä nettikaupasta jos tietoa!?
Hain hieman inspistä Voguelta ja Weheartit:ista.
Ihania! <3
Mitäs te pidätte noista? 🙂


