Pöksyt

Ihastuin oitis Onlyn uusiin keinonahkaisiin pöksyihin, jotka tupsahtivat liikkeeseen eilen. Tällaisia olen jo jonkun aikaa etsinytkin ja vielä kultaisilla vetskareilla. Jes, täydelliset! Housut ovat hieman vajaamittaiset, mikä on taas aika hauska kesän tullen. 🙂

Mitäs pidätte?