Ladataan...
Kympin joukko

 

Niin että otsatukka on huurtunut ja jäätynyt pakkasessa, penikat ovat kipeytyneet ja juoksuflowkin löytynyt aika ajoin. Juostu siis on, mutta mitäs teille, arvon Kympin Joukkolaisille ja kannustusjoukoille kuuluu? Keräävätkö lenkkarit pölyä vai oletteko ylittäneet itsenne?

Juoksuporukkaa koetin herätellä myös omalla tontillani, mutta tännekin voisi kehitellä jotain säpinää jos intoa löytyy.

 

Ladataan...

Ladataan...
Kympin joukko

Neljä päivää kymmenen kilometrin Midnight runille jäljellä. Hullunhauskoja ajatuksia pyörii mielessäni: "Pysähdynkö vesipisteelle juomaan vai yritänkö pinkoa juomatta koko matkan ja voitan ehkä kolmekymmentä sekuntia ajassa vai saako juomisesta kuitenkin paremmin energiaa juoksuun, jolloin jaksaisin kenties loppukirin paremmin.." Ja niin edelleen.

Mallailen urheiluvaatteita päälleni ja pohdin, kuinka pitää pukeutua elokuun lopussa, iltamyöhäisellä olevalle lenkille? "Riittääkö yksi tekninen pitkähihainen (+ tietenkin se tapahtumapaita) vai kannattaako alle laittaa lämpöpaita.." Ja niin edelleen.

Mittailen ja tutkiskelen tapahtuman reittikarttaa: "Tuossa kohdassa ollaan jo voiton puolella ja tuosta lähtien vedän ihan täysillä maaliin asti."

"Kummatkohan kengät kannattaa laittaa? Vaivaako polvi juoksussa vai onko lepo, venyttelyt ja hieronta auttaneet? Mitäköhän kannattaisi syödä ja monelta?"

 

Kaikki adidasheimon juoksijat ilmoitettiin lähtöryhmään 3A, jossa tavoiteaika on 50-55min. Tavoiteaika on aiheuttanut hyperventilaatiota, jännitystä, mutta myös toiveikkuutta: "Pystyisinkö minä siihen, oikeasti..?"

-Se selviää pian.

Ladataan...
Kympin joukko

Koska päätin eilen osallistua adidasheimon toiseksi viimeisiin treenenihin ja olinkin nähtävästi edelleen puolikuntoinen, olen herännyt tänään 04:30 järkyttäviin selkäkipuihin. Noidannuoli paheni entisestään ja juoksijan polvi alkoi kipuilemaan jo eilen,aivan treenien loppupuolella (jolloin tietenkin lopetin). Koska särkylääkkeestä en saanut apua selkäkipuun, päätin kokeilla tästä blogista löytämääni aamujoogaa ja vanhaa kunnon piikkimattoa. Joogaa en saanut tietenkään vammojeni takia tehtyä juuri noin, mutta ensimmäiset liikkeet toivat jo pientä lievitystä, jonka piikkimatto sitten sinetöi. (Se on kyllä oudoin omistamani tuote, joka oikeasti toimii!)

 

Liitteenä siis kymmenen minuutin aamujooga. Jos linkki ei näy kunnolla, käy katsomassa video täältä.

 

Ensi viikosta taas urheiluhierojan ja osteopaatin käsittelyyn, että toiveet Midnight runiin osallistumisesta (ja maaliin pääsemisestä) heräisi taas henkiin.

Pages