Paketti rusketusta
Hain juuri postista Theboksen tilauksen, joka piti sisällään (yllättäen) St. Morizin itseruskettavaa. Uskokaa tai älkää, viimeisin purkki on kestänyt mulla tammikuun puolivälistä saakka, vaikka olen käyttänyt sitä viikottain useammankin kerran! Ei mulla vaan koskaan ole mikään itseruskettava näin pitkään kestänyt? Lieneekö syy sitten tuo vaahtomaisuus, anyways tämähän on vaan happy problem! 😉 Voin kertoa sitten, kun nämä purkit […]