Rusketusta pintaan

Rusketusta pintaan

Harmi ettei kesä ole vielä kunnolla alkanutkaan ja mennään jo juhannuksessa. Itse en ole ainakaan vielä kertaakaan päässyt rannalle, saatika Stadikalle saakka aurinkoa palvomaan. Joutunut siis turvautumaan kesälläkin itseruskettaviin tuotteisiin, solkkuunkin sortunut muutaman kerran. Bad me!!  Mun on jälleen kerran pakko hehkuttaa Theboksen verkkokaupasta saatavaa St.Morizin itseruskettavaa vaahtoa, sävyä dark, sekä saman valmistajan itseruskettavaa voidetta myöskin. Ihan loistavia tuotteita, tulee […]

Hiuskriisi

Hiuskriisi

Nyt olen tullut jälleen kerran siihen pisteeseen, että omat hiukset ärsyttävät, kyllästyttävät ja ketuttavat suunnattomasti. On saatava jotain UUTTA! Tai kenties vanhaa… Liukuvärjäys siis veks ja jotain uutta kivaa tilalle. Mutta mitä?Päädyn kuitenkin värjäämään tylsän ruskeaksi. Eiii… Ehdotuksia?! Liikutaan kuitenkin tummassa sävymaailmassa, blondia minusta ei tule. Luonnolliset sävyt kunniaan, mustaa en enää halua vaan jotain luonnollisempaa. […]