Iltapala tottumukset
Viimeksi kirjoitin aamupalasta, joten nyt kirjoitan iltapala tottumuksistani. Itse olen iltaihmisiä, tykkään valvoa ja tulenkin usein aika myöhään kotiin. Iltapalani ajoittuu klo. 19-24 välille. Tiedän, huonoa syödä puolen yön maissa, mutta joskus vaan käy niin. Tokikaan tuohon aikaan en ala mitään santseja vetelemään, vaan se on silloin lähinnä maitorahka tms. helppo ja nopea iltsikka. Iltapalani koko […]