12 tuntia kisoihin: jännittää
Huh huh, huomenna mennään! Havaintoja: Paikoitellen on sellainen fiilis, että mitäs jos se ja se asia ei järjesty sillä ja sillä tavalla. Sitten taas muistan, että kaikki järjestyy aina. Kaikki. Järjestyy. Aina. Esimerkiksi kun tänään illalla ilmeni, että kisapaikalla ei omasta takaa ole ihan tarpeeksi pöytiä, valmennettavien kodeista löytyi sopivat taittopöydät ja jonkinlaiset pöytäliinatkin niihin. […]