Ylistyslaulu kerrastolle
Tämä kuva on omille valmennettavilleni jo tuttu, mutta tässä vielä teille muillekin vähän vinkkiä. Olen nyt viettänyt kylmissä maneeseissa jo 13 talvea, ja voin kokemuksen syvääkin syvemmällä rintaäänellä sanoa, että ei todellakaan ole ihan sama, miten treeneihin talvella pukeutuu. Osa oivalluksista tosin on tullut vasta tässä viime vuosina. Olen yrittänyt alkaa suhtautua tavaroihin vähemmän tunnepitoisesti, […]