Viikon 10 oheinen: kisaviikon venyttelyt ja mielikuvat
Ah, se on asia sillä tavalla, että kisakausi alkaa 134 tunnin kuluttua! Meillä on mielestäni ohjelmat kohtalaisen hyvässä kunnossa, siis siihen nähden, että on vasta maaliskuun alku. Niinpä olen levollisen odottavaisin mielin. Kisaviikon kunniaksi ei rehkitä kummemmin. Kisaajien haluaisin tekevän seuraavaa: Huolelliset venyttelyt ainakin muutamana päivänä ennen lauantaita (ihanne-elämässähän te kaikki venyttelisitte joka päivä huolellisesti, […]