Kun ei huvita
Siitä lähtien, kun lähes 14 vuotta sitten aloitin vikellyksen, olen pääsääntöisesti mennyt treeneihin hyvillä mielin. Joskus suorastaan hingun treeneihin, ja vaikka olo olisi lähtiessä välinpitämätön, tiedän, että tulen takaisin iloisena. Mutta on minullakin niitä päiviä, että ei huvita yhtään. Tänään oli sellainen päivä. Menin töiden jälkeen käsityötarvikeliikkeeseen ostamaan viimeisen paljettierän, jonka tarvitsen pukuprojektiini. Paljetit olivat […]