Missä ollaan vuoden päästä
Viime päivinä olen ajatellut paljon sitä, miten paljon vikellys Tampereella ja Kangasalla on mennyt eteenpäin vuodessa. Oikeastaan vikellys on mennyt älyttömästi eteenpäin myös koko Suomen tasolla. Ajattelin ensin kirjoittaa kaikesta siitä, mitä olemme vikeltäjien ja kaikkien muiden tärkeiden ihmisten ja eläinten kanssa saaneet aikaan vuodessa, mutta siitä olisi tullut aikamoinen omakehukasa. Valitsin sitten vaikeamman tehtävän, […]