Syksyn kisat ja muut touhut
Kesän pisin loma (kolme ja puoli päivää) on lomailtu, ja olen taas työn touhussa – enkä vähiten vikellystyön. Järjestämme elokuun lopussa kisat Kangasalla, ja niihin liittyen riittää järjesteltävää. Kisakutsu on lausuntokierroksella. Virallisesti ottaen se pitäisi saada huomiseksi Kipaan, mutta siihen ei nyt ihan ehditä. Toivon kuitenkin saavani kutsun ilmoittautumiskuntoon tämän viikon aikana. Meille on tulossa […]