Marraskuu
Kirjoitin pari viikkoa sitten siitä, ettei huvita mennä treeneihin. Ajattelin tuolloin, että kyse on yksittäistapauksesta. Olen ollut vikellyksen parissa pian 14 vuotta, enkä sinä aikana ole koskaan kärsinyt pitkään motivaatiopulasta. Paitsi nyt. Viime aikoina vikellys on herättänyt minussa lähinnä ahdistuksen tunteita. Motivaatiopula tuntuu kurjalta ja vähän ahdistavaltakin. Blogin kirjoittaminenkaan ei kiinnosta yhtä paljon kuin tavallisesti. […]