Viikon 5 oheinen: sata kutakin
Tänään aktivoiduin peräti niin paljon, että menin ihan tallille valmentamaan. Otin sentään sen verran rauhallisesti, että hoidin pukkivalmennuksen pääosin istualtaan ja yritin muutenkin välttää kaikkea riehumista. Aluevalmennuksesta ja treeneistä päätellen vikeltäjät ovat ahkeroineet kiitettävästi sillä aikaa kun minä olen sairastellut. Tulevan viikon treeneissä keskitytään vapaaohjelmiin, nyt kun aluevalmennettavat ovat saaneet niihin tuoreita ohjeita ja maajoukkuevalmennettavat […]