Tekemisen ilo
Kuten postaustahdista voi päätellä, olen ollut keskiviikosta asti lomalla vikellyksestä. Kiireisen syksyn jälkeen tuntui hyvältä idealta pitää mahdollisimman pitkä joululoma. Palataan kuitenkin vielä lyhyesti vikoihin treeneihimme ennen lomaa. Yritin viimeisellä viikolla pitää vähän tavallista hauskempia ja rennompia treenejä. Keskiviikkona leikimme pantomiimia hevosen selässä ja teimme improvisaatiota. Teki yhtäkkiä mieli päästä hevosen selkään itsekin, joten ehdotin, […]