11.12.2015 viivik Miks sä sytytit sillat palaa 2 Samaa mieltä kuin Cheek: ei ole nätisti tehty. Avainsanat: Chekkonen, sillat, vikellys Puheenaiheet Ajattelin tänään Höpsöä