Viikon 25 oheinen: kohti seuraavaa kisaa
Lahden kisat kisailtu. Älyttömän hyvä fiilis. Lauantai oli ihan huippu päivä, sunnuntaina en siskon rippijuhlien takia ollut paikalla. Kuulemma sekin meni pääosin nappiin omien valmennettavieni osalta. Käsittämättömintä viikonlopun menestyksessä on se, että kaikki kuusi valmentamaani B-yksinvikeltäjää saivat yli 5,0 pisteet ja kvaalasivat näin ollen A-tasolle. Tuusulassa kaksi kuukautta sitten oltiin monen kohdalla vielä kaukana siitä, […]