Maaliskuun kuulumisia
Olen kirjastossa yrittämässä graduntekoa, joten nyt tuntuu sopivalta ajalta kirjoittaa vähän tuoreita vikellyskuulumisia. Vikellysohjaajakurssille tuli 15 ilmoittautumista, mikä on lajin kannalta hieno ja minun kannaltani työläs homma. Ohjaajakurssi järjestetään (tai siis minä järjestän ja Laura Spadinger vetää sen) parin viikon kuluttua Tavelassa. Tavelan kisojen kutsu saatiin Kipaan. Piti saada jo aiemmin, mutta olin sekoillut kalenterini […]