Kuvia aurinkoisesta Montenegrosta

Lomaviikko Montenegrossa lähenee loppuaan. Aurinko on paistanut, lämpötila seilannut 27 ja 32 välillä, ja loma on tuntunut ihan lomalta. Päivämme Tivatin ympäristössä ovat kuluneet siten, että itse olen aamuvirkkuna mehulasillisen jälkeen suunnannut tunnin lenkille, jonka jälkeen olemme syöneet yhdessä aamiaisen. Aamiaisella ollaan päätetty päivän tekemisistä. Rannalle, altaalle, retki johonkin lähikylään, resortin pelialueelle, kuntosalille, snorklaamaan ja niin edelleen. Menevät ne päivät näinkin. Mukavasti.

Kuvia aurinkoisesta Montenegrosta

Kirjoitan matkakuulumisia lisää myöhemmin. Yksi juttu vielä Montenegrosta: ei niin kiva kuin Kroatia.

Tähän on tultu.

Minna

Puheenaiheet Oma elämä Matkat Ajattelin tänään