Viikkosekoilua

image.jpg

Menee viikot sekaisin. Selitän koko ajan, että kohta ollaan viikossa 25, vaikka huomenna poksahtaa 26+0. Kovin nopeasti nää viikot sujahtaa ohi! Ihan kreisiä. Kohta on joulu, ja mikä ihaninta, pääsen jouluksi omaan kotiin! Saan kasata pinnasängyn ennen vuodenvaihdetta, pestä pienet vaatteet ja asettua aloilleni ennen äippäloman aloittamista.

Maha-apina on jo noin 900g, ja myllää vimmatusti joka päivä. Tavallaan on ihanaa tuntea pienen liikkeet, mutta toisinaan se myös ahdistaa. Virtsarakkoon sattuu kun tyyppi pökkäilee sitä päällään, ja koko tämä raskaus tuntuu paljon… todellisemmalta.

 

Suhteet Oma elämä Raskaus ja synnytys