Känkkäränkkäpäiviä
Lauantaina oli ristiäiset. Väsähdin valmisteluista niin, että itkin kappelilla tyhjässä huoneessa viimeisten vieraiden vielä tehdessä lähtöä. Edellisiltana oli mennyt myöhään kirahvikeksien ja munavoin kanssa, eikä vauva antanut aamulla armoa, vaan herätti taas seitsemältä syöttämään ja seurustelemaan. Muutama keksi meni rikki, tuloksena oli torsoja. Hurmaavaa. Sit oon kiukutellut ja itkenyt tän viikon aikataulu(ttomuutt)a, vauvan masukipuja, yksinoloa […]