Viime vuonna juhlittiin itsenäisyyspäivää vähän nätimmässä set-upissa kuin tänään. Viimeiset kuusi vuotta olen ollut joko osallistujana tai järjestäjänä eräässä nuorten itsenäisyyspäiväjuhlassa. Tänä vuonna pötköttelen sohvalla yökkärihousuissa ja otan iisisti, en laittaudu, syön suklaata ja sipsejä ja lohta ja muussia. Eilen kävin tuulettumassa ulkona. Istuskeltiin olutpubissa aika isolla kaveriporukalla. Oli virkistävää olla muutakin kuin mammutti, vaikka […]