Kaksi yötä…
Sen verran on aikaa kerätä itsetunnon ja itseluottamuksen rippeet kasaan, muodostaa tietoverkkoja ja kerrata vielä viimeiset nippelitiedot. Kahden yön päästä pusken kohti uusia tuulia, teen pääsykokeen (toivottavasti paremmin kuin viimeksi, silloin kolme vuotta sitten) ja sen jälkeen voin huokaista helpotuksesta. Viimeiset viisi-kuusi viikkoa ovat olleet henkisesti todella raskaita. Noin viikkoa ennen pääsykoemateriaalien julkistusta erosimme pikkumammutin […]