Rakastaa, ei rakasta, rakastaa…
Ollaan taas käyty samoja keskusteluja Ihanan miehen kanssa. Näitä rakastamiskeskusteluja. Flunssaisena (molemmat) ja muutenkin väsyneenä (lähinnä minä) ei varmaan mitenkään fiksuin idea, mutta siihen ollaan nyt päädytty. Mun tekisi mieli vaan itkeä tätä kipua, joka on, kun en tiedä, mikä oikein olen. En ole tyttöystävä, meillä on vain yhteinen vauva ja nukutaan joka yö yhdessä. Mä […]