Alkuvuoden fiiliksiä
Äh. Tää kirjoittaminen takkuaa nyt pahasti… Mobiilina Lilyn käyttökokemus ei kyllä oo paras mahdollinen. Eikä motivaatiotakaan liiemmin kyllä oo ollut. Elämässä ei tapahdu mitään. Unettomia öitä ja hidasta muuttoa ehkä. Käytiin äidin kanssa vuodenvaihteen alla katsomassa Talvisirkus uni, josta Puutalobabyn Kristaliinakin kirjoitti. Oli kyllä upea esitys, todella hintansa väärti! Äiti oli vähän kipeenä liikenteessä, ja […]