Suomi on pieni maa!
Oltiin eilen tytön kanssa matkalla Tampereelle tapaamaan ystäviä ja vauvoja. Juna oli aivan sairaan täynnä – laskin parhaimmillaan yhdeksät vaunut/lastenrattaat. Viereisellä paikalla istui äiti vaunujensa kanssa. Ruvettiin juttelemaan, hänen pieni poikansa oli melko tarkalleen kaksi viikkoa tyttöstäni nuorempi. Oli hurjan mukavaa saada matkaseuraa, joku aikuinen jonka kanssa jutella! Jossain kohtaa vierustoverini kysyi, kirjoitanko blogia, näytän niin tutulta. […]