Sairastupa
Viime päiviin on mahtunut hieman huolta. Taapero oksensi vaivihkaa bussissa perjantaiaamuna. Hetken toivoin, että kyseessä olisi vain reaktio uuteen ruoka-aineeseen, mutta totuus valkeni melko pian. Pieni oli melko raasu, oksensi kontillaan pää lattiassa ja tuijotti seinää apaattisena, joten käytiin varmuuden vuoksi päivystyksessäkin. Kaikki oli onneksi hyvin. Saatiin ohjeeksi tarkistaa kuivuminen kynttä painamalla – jos väri […]