Tänään en syyllisty.
Tänään en syyllisty siitä, että viikon sisään oli kaksi kertaa nakkeja ja ranskalaisia päivälliseksi. En syyllisty pyykkivuoresta, kertakäyttövaipoista, tahraisesta paidasta lapsen päällä (omasta puhumattakaan), kasoista ympäri kotia. En liioin syyllisty neljästä putkeen katsotusta Muumi-jaksosta, Ryhmä Hau:sta, Anniina Balleriinasta tai Kuiskeesta. En edes siitä, että olen korottanut ääntäni lapselle. Syyllistymisen lisäksi en myöskään puolustele valintojani. Mitä […]