Kirjoitan, siis olen.
En jaksa kauhean usein päivittää tätä blogia, koska ei ole mitään sanottavaa. En viitsi kirjoittaa diipadaapaa loputtomiin, eikä meidän elämässämme ole erityisemmin mitään esiteltävää. Haluan myös säilyttää jonkinasteisen anonymiteetin sekä itselläni että lapsellani. Sekin rajaa juttuja jonkin verran. Kuitenkin joskus täytyy hengittää kirjoittamisen kautta.Luoda runo, pienen pieni tarina. Laittaa tosielämän asioita muistiin, jottei unohda, kuinka […]